Pinseturen gik i år til Sølyst Camping på Mols.

Der var som sædvanlig god tid til hygge på campingpladsen hvor vi kunne nyde det gode vejr med sol fra en næsten skyfri himmel. Aftensmaden kunne nydes ved langbord på pladsen og sent på aftenen rykkede vi ind i teltet hvor Uffe fandt sin harmonika frem og så blev der hygget med sang og god musik.

Lørdag var vi på tur til Agri Bavnehøj hvor der var udsigt over det skønne Mols. Vi fortsatte til Vrinners hvor vi lige fik en is inden vi skulle ind og have en rundvisning på Andersens Winery. Her fortalte guiden om historien bag firmaet og hvordan deres vine blev til. Der blev lavet vin på æbler og forskellige andre frugter men ikke på druer. Efter rundvisningen fik vi smagsprøver på en række af deres vine.

Søndag gik turen til Sletterhage Fyr på Helgenæs. Vi gik en rundtur langs stranden og op omkring Kanonstillingen og Tyskertårnet. Tilbage ved fyrtårnet var det tid til at nyde den medbragte madpakke og en is inden turen gik tilbage til campingpladsen.

Lone og Jørgen stod for årets pinsetur og de fik ros for at have arrangeret en vellykket pinsetur med gode oplevelser og godt vejr.

Billeder leveret af Bjarne: