
Kig på OPSLAGSTAVLEN og få inspiration til at deltage i andre arrangementer.
_________________________________________________
Æ N D R E T S Æ S O N S T A R T !!!
Vi starter efterårssæsonen for folkedans tirsdag den 8. september 2026.
Det er en uge senere, end vi plejer, men det giver tid og plads til at opleve mere af Aarhus Festuge!
Vi glæder os til vi ses – og håber at dans og musik kommer til at fylde henover sommeren.
________________________________________
“Ja, folkedansen leve
og glæde næste slægters led”
Det synger vi hver tirsdag synger til vores afslutning og det er både smukt og flot.
Der er heldigvis mange muligheder for at “leve folkedansen” – ikke bare om tirsdagen !
Se kalenderen HER
Se opslagstavlen HER
________________________________________
Se også vores facebookgruppe:
Dans Med Os Århus
________________________________________
U N D G Å P – B Ø D E !!!
Gældende regler for parkering:

Er du i tvivl kontakt Uffe